انتخابات

اهواز-دبیر هیات کشتی خوزستان از فراخوان شدن ۵ فرنگی کار جوان اندیمشکی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان خبرداد.

۵ فرنگی کار اندیمشکی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند

محمد امین کجباف در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا روزهای ۱۳ تا ۲۳ خردادماه جاری در محل خانه کشتی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

وی افزود: علی یاری زاده، کرامت عبدولی، امین کاویانی نژاد، محمد شربی نیازی آرمان علیزاده از شهرستان اندیمشک به ترتیب در اوزان ۵۰، ۶۰، ۶۶، ۷۴ و ۸۴ در این اردو حضور می یابند.

دبیر هیات کشتی خوزستان بیان کرد: مهرزاد اسفندیاری نیز به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی جوانان حاضر خواهد بود.

کجباف ادامه داد:رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۵ تا ۲۸ خردادماه  جاری در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) برگزار می شود.

وی همچنین از دعوت سه کشتی گیر دیگر به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی برای حضور در تورنمنت جایزه بزرگ گرجستان خبرداد و عنوان کرد: از استان نیز به ترتیب امین سوری در وزن ۶۶   کیلوگرم، پیام بویری در وزن ۷۵   کیلوگرم و امیر قاسمی‌منجزی در وزن ۱۳۰   کیلوگرم حضور خواهند داشت.

 دبیرهیات کشتی خوزستان در پایان گفت: این اردو از ۱۱ خردادماه جاری در خانه کشتی شماره یک تهران آغاز  و پس از آن فرنگی‌کاران به تورنمنت جایزه بزرگ گرجستان که ۲۰ و ۲۱ خردادماه جاری  در شهر تفلیس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.